środa, 11 listopada 2015

Wakacyjne środy

Hej! :)
Nadszedł czas na wakacyjną środę. Mam nadzieję, że te zdjęcia choć trochę rozjaśnią Wam tą jesienną aurę, że wrócicie pamięcią do minionego lata :) Ja moje wspominam bardzo dobrze, choć nie idealnie. A Wy? Dajcie znać w komentarzach! :)






_____________________________________________

11 listopad
1918 rok.
97 lat temu
Polska odzyskała niepodległość.
Po 123 latach zaborów.
Wróciła na mapy świata,
A My staliśmy się wolni.

Pamiętajmy o tej dacie. Jest ważna dla całego narodu polskiego. Jest ważna dla Nas. Tysiące ludzi oddało życie po to, abyśmy My dzisiaj mogli nazwać się Polakami. Abyśmy z dumą mogli posługiwać się naszym językiem. Abyśmy mogli być wolni i szczęśliwi. Pamiętajmy.


______________________________________

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :)


12 komentarzy:

  1. Ja tez swoje wspominam milo ^^ piekne zdjecia ;*
    grlfashion.blogspot.com
    Moglabys poklikac w linkii w moim nowym poscie ?;* bardzo prosze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje... kiedy to było... 😃 ja tegoroczne wakacje kojarzę z ćwiczeniami, jeziorem, dużą ilością przeczytanych książek oraz z wyjazdem na wyspę Fuerteventura 😀
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje, dosyć spokojnie spędziłam , w domu jak i na kajakach , nie było tak źle ;)

    Zapraszam na :
    http://ck-khloe.blogspot.com/ <--- Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lato wspominam bardzo dobrze, bo w czerwcu zaczęłam moją pierwszą oficjalną pracę i nagle dostałam zastrzyk gotówki tylko dla siebie, haha. No i poza tym się spotykałam z przyjaciółmi :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje ,Wakacje !Kiedy to było? Tak miło wspominam ten czas , spotkania z przyjaciółmi , wycieczki rowerowe . Jakie to było piękne ale niestety jest już rok szkolny :(
    Zapraszam do mnie http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/ + Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze około 7 miesięcy i znowu wakacje, zleci ;)

      Usuń
  6. Ja wakacje spędziłam na wsi u dziadka :) uwielbiam tam przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje... Jak dawno to było. Ja byłam w górach. :) Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znac u mnie. ;)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na zdjęcia wspominam wakacje i tak bardzo za nimi tęsknie, ale jeszcze tylko parę miesięcy :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic