niedziela, 22 listopada 2015

Piosenka tygodnia

Hej! :)

Czy tylko ja wpadłam już w ten świąteczny nastrój? Nie mogę się już doczekać świąt! Uwielbiam w nich to, że cała rodzina spotyka się przy jednym stole, że istnieje coś takiego jak choinka, która każdemu dziecku ( i nie tylko :P ) przynosi mnóstwo radości. Gdy spadnie śnieg ten czas staje się jeszcze bardziej magiczny. Nie mogę nie wspomnieć też, że prezenty są świetną sprawą haha, tak samo jak to, że mamy 2 tygodnie wolnego. :) A Wy za co kochacie święta?

 
 
 
 
 
 


11 komentarzy:

  1. Ja kocham święta za to że jestem z rodziną i za to że
    jest dużo pysznego jedzenia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko w świętach i błagam o to, żeby był w nie śnieg a nie na wielkanoc :) Już nie raz pisałam, że uwielbiam takie posty świąteczne i bardzo masz ładnego bloga :)
    Moze obserwacja za obserwacje? :D
    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Też mam taką nadzieję, bez śniegu nie ma takiej magii świąt :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam Święta za ten przewspaniały klimat. :) Zima to zdecydowanie moja ulubiona pora roku! Piosenki, które wstawiłaś to klasyk, kocham je słuchać!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, widzę, że nie tylko ja już powoli wchodzę w klimat świąteczny ;) Uwielbiam te piosenki!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo uwielbiam te piosenki ;* Święta już niedługo ;)

    Obserwuję ;) liczę na to samo jeśli Ci się spodoba blog ;) Zapraszam
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te piosenki świąteczne, które podałaś. Organizuję z moją klasą konkurs piosenki świątecznej u mnie w szkole na 22 grudnia i ostatnio zastanawiałyśmy co zaśpiewamy i kiedy jedna osoba rzuciła piosenką to reszta zaczynała śpiewać. Świetnie wprowadza to w zimowy nastrój : ) Pozdrawiam!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia w konkursie i dobrej zabawy życzę ;)

      Usuń
  7. Kurczę! ja uwielbiam świąteczny klimat jednak trudno o nim myśleć kiedy 8 grudnia mam egzaminy gimnazjalne próbne >.< uwielbiam w świętach choinkę i to że możemy z rodziną spędzić kolacje w pięknej atmosferze :)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na grudzień, żeby już całkowicie wpaść w świąteczny nastrój. Uwielbiam święta i ten klimat! Cudowny post! Kurcze aż poczułam święta a to jeszcze kawał czasu! :D
    +Obserwuję, świetny blog!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic