niedziela, 1 listopada 2015

Piosenka tygodnia

Hej! :)
Tytuł posta to "Piosenka tygodnia", lecz nie mogłam zdecydować się na jedną. Dzisiaj będą dwie, ale one w pewien sposób się ze sobą łączą. Jeżeli jeszcze ich nie słyszeliście to mam nadzieję, że Wam się spodobają :) Warto też wejść na tekstowo i zobaczyć o co tak właściwie w nich chodzi ( no chyba, że ktoś zna biegle angielski, szacun da Ciebie ;) ) Jedna z nich to "Little Me" zespołu Little Mix a druga to cover "Who You Are" Jessie J. Chce Wam pokazać nie oryginał gdyż ten cover ma coś w sobie takiego, że łapie za serce. Wzruszam się na tej piosence, jest taka...prawdziwa. Zresztą obie są cudowne. Można przy nich siedzieć po nocach i rozmyślać, zastanawiać się nad sensem życia i takie tam.. Dzisiaj nie będę nic tłumaczyć bo oba teksty mówią same za siebie i nie potrzebują najmniejszego wyjaśnienia. 






Ps. Lubicie te piosenki? A może gustujecie w czymś zupełnie innym? Dajcie znać w komentarzach! :)
___________________________________
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :)


15 komentarzy:

  1. Nie słyszłam tych piosenek, ja raczej gustuje w Edzie Sheeranie i Selenie Gomez ;) miłego dnia ♥
    http://www.jest-rudo.pl/2013/12/10-plusow-zycia-w-uk.html.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie little mix :D
    obserwujemy ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałem wcześniej tych piosenek, ale brzmią całkiem fajnie. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Little Mix <3

    miexersis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię little mix :)
    pytałaś się o wspólną obserwację i obserwuję:*
    http://delfinekdylanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your adorable comment Sasza! I wish you a happy start of the week!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://www.fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I checked out these songs, they are nice but I had a feeling like I had already heard them. well, it is impossible to be completely original when it comes to music. I've followed you with gfc.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przesłuchałam tej drugiej piosenki- od razu się zakochałam. Zaliczam do listy ulubionych ;D

    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słucham angielskich piosenek, ale skoro można przy nich rozmyślać, to może posłucham ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Follow you on gfc #14
    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gustuję w trochę innej muzyce, ale te piosenki też nie są złe :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic