czwartek, 19 listopada 2015

Wakacyjna Środa...w czwartek?

Hej! :)

    Na wstępie chciałam Was przeprosić za moją wczorajszą nieobecność. Za każdym razem gdy próbowałam dodać zdjęcia wyskakiwał mi Error 400 ( na Google Chrome ). Wiecie może coś o nim? Spotkaliście się już z nim? Jeśli tak to proszę napiszcie mi jak sobie z tym poradzić :/ Aktualnie jestem na innej przeglądarce, ale tamta była dla mnie wygodniejsza. Z góry dziękuję ♥
    Wracając do naszych Wakacyjnych Śród... słoneczne zdjęcia już mi się skończyły ale w zapasie mam jeszcze wiele "zielonych" :)
 
Zapraszam do oglądania i komentowania :)






14 komentarzy:

  1. Ja tak miałam ale w mozill:)
    to wyczyściłam cookies :D
    fajne fotki :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam ERROR 400 jeszcze mnie dopadł .-. Ale życzę Ci wygranej bitwy! :D
    "Zielone" zdjęcia też są super!!!

    Pozdrawiam :)
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam obecnie taki problem, tyle że na firefoxie
    i używam chroma, nie wiem dlaczego tak się dzieje ;)
    pozdrawiam cieplutko !
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że damy sobie z tym radę ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja zawsze w takich sytuacjach czyszczę ciasteczka w przeglądarce i jest ok :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    Bardzo mi pomożesz, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję pozbyć się tych ciasteczek :)
      Kliknęłam a bluzeczka jest prześliczna ♥

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia. Najbardziej podobają mi się pierwsze dwa. Oj, u mnie nie ma tak słonecznej pogody, z czego z całego serca się cieszę, bo kocham gdzy pada, jest szaro, buro i ponuro.
    Zapraszam do mnie na recenzję dwóch książek Francuski Szyk i Francuski Szyk Dla mężczyzn, z czego jedna będzie do wygrania w konkursie!
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaro, buro i ponuro totalne przeciwieństwo tego co ja kocham haha :P
      Na pewno wpadnę ;)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia, szczególnie to pierwsze! :) Aż się cieplej robi :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na zdjęcia powiem tylko tyle, byle do wakacji! :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic