niedziela, 15 listopada 2015

Piosenka tygodnia

Hej! :)
Jak Wam minął weekend? Mi spokojnie :) Dzisiaj przygotowałam dla Was dwie dość specyficzne piosenki. Każdy już je słyszał a ja jak zwykle o wszystkim dowiaduje się najpóźniej :P
Na ogół nie słucham rapu, muszą to być naprawdę dobre piosenki, żebym je polubiła a te pokochałam! Są wesołe, bardzo szybko dzięki nim odzyskuje humor. W dodatku kocham wszystkie postacie które się tam "mierzą" :) Nie przedłużając zapraszam do przesłuchania :)





_________________________________________

Teraz trochę na poważnie....

 Nie byłabym sobą gdybym nie poruszyła tutaj na blogu pewnej kwestii. Na pewno każdy z Was wie co się stało w Paryżu w piętek. Szkoda mi słów... na ten temat mogłabym napisać referat i to bardzo długi tylko po co? Sądzę, że wszyscy myślimy tak samo, a jak nie tak samo to chociaż podobnie. To straszne co się dzieje u Nas w Europie... zresztą nie tylko w Europie bo na Bliskim Wschodzie też... Gdyby każdy był tolerancyjny to na świecie byłoby o niebo lepiej... Mam wielką nadzieję, że w końcu to wszystko się skończy a na Ziemi zapanuje pokój.



21 komentarzy:

  1. Nie słucham za bardzo rapu ostatnio :D
    kiedyś pamiętam miałm na ten rodzaj muzyki faze :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerażające jest to, co się stało.
    Rapu nie słucham, mam tak samo, że piosenka musi być naprawdę dobra, wyróżniająca się, żebym ją polubiła:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, na świecie powinno być więcej tolerancji :)
    Ja uwielbiam rap ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje!
    Ta piosenka pierwsza jest świetna, wpada w ucho.. :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear...lovely pics..:-)
    Thanks for your lovely comment on my blog! I've followed you on GFC #33)) Hope you'll do the same:))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! Thx for your comment now i´following your blog.
    Great text.

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. my weekend was good too:)
    have a nice evening!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka ;) Pozdrawiam i Życzę powodzenia w blogowaniu :) 3maj się + Obserwacja ? Daj znać u mnie :3 http://www.agsymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Weekend minął mi całkiem spk oprócz nauki...
    3maj się :D
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! A ich piosenka świetna :D
    Zapraszam do mnie, możemy się zaobserwować i wpadać do siebie częściej :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! A ich piosenka świetna :D
    Zapraszam do mnie, możemy się zaobserwować i wpadać do siebie częściej :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuchałam tego drugiego rapu, ale jakoś mega mi się nie podoba :D
    A ja uważam, że faktycznie, tolerancja daje wiele, ale powodem tego wszystkiego jest ich chora religia.. :/
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim wszystko musi się podobać :P
      Islam jest religią pokoju, oni źle interpretują Koran i z tego to wynika...

      Usuń
  13. To co się dzieje we Francji to nawet nie jest kwestia braku tolerancji, a raczej żądzy władzy i wyboru rozwiązań siłowych. Tak czy inaczej ręce opadają na to jak ludzie mogę być bezwzględni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic