środa, 21 października 2015

Wakacyjne środy

Pewnie teraz zastanawiacie się o co chodzi. Już tłumaczę. Jesień zawitała u nas pełną parą.  Dni stają się coraz krótsze, na drzewach widzimy mnóstwo kolorów, trzeba ubierać się na cebulkę, nic się człowiekowi nie chce. Pomyślałam więc, że raz w tygodniu będę wstawiać zdjęcia z wakacji. Owych "wakacyjnych śród" nie będzie zbyt wiele, gdyż jeszcze parę miesięcy temu nie miałam pojęcia, że ten blog powstanie. Mam nadzieję, że dzięki tym zdjęciom zapomnicie o zimnej jesieni i przypomnicie sobie słoneczne lato! No chyba, że ktoś woli chłodniejsze pory roku, dla niego też zdjęć tutaj nie zabraknie :) Już przestaję was zanudzać tym wyjątkowo długim wstępem. ;) 

Loro Parque (part 1)
Jest to ogród zoologiczno-botaniczny położony w Puerto de la Cruz na Teneryfie. 





CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :)

10 komentarzy:

  1. Aż zapragnęłam się tam znaleźć ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh jak tu pięknie!
    Jesteś super, a twój blog fantastyczny :)))
    ostaję na dłużej, niech twoje marzenia się spełniają :*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam ślicznie aż sie chce tam jechac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    http://namazane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic