niedziela, 18 października 2015

Mój pierwszy post + piosenka tygodnia

Cześć :)

Chciałam powitać Was na moim nowym blogu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba oraz, że jego treści będą do was przemawiać :) Zachęcam was do zostawiania komentarzy i podawania linków do waszych blogów, z chęcią na nie zajrzę ;)

Piosenka tygodnia


Piosenką tygodnia jest "Drag me down" zespołu One Direction.
Można powiedzieć, że jest to aktualnie moja ulubiona piosenka. Uwielbiam ją zarówno za muzykę jak i za tekst. Trafia ona do mojego serca i jest dla mnie dosyć ważna. Dla mnie jest wyznacznikiem końca jednej rzeczy, a początkiem drugiej. Początkiem kolejnego rozdziału w moim życiu. Gorąco zachęcam was do przesłuchania jej  i spojrzenia na ten zespół pod kątem artystycznym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic