czwartek, 22 października 2015

Coś Potterowskiego

Hej! :) 
Wczoraj pocztą przyszedł  długo wyczekiwany naszyjnik "zmieniacz czasu" Dla mnie jest piękny, więc postanowiłam go sfotografować i wrzucić na bloga :) Do tego ze szkatułki wyjęłam mój drugi Potterowski naszyjnik "złoty znicz". I bam! Powstały te zdjęcia :) 







Zdjęcia obrabiam nie gdzie indziej jak.... na Instagramie! Cóż... jest to dla mnie jak na razie najprostszy sposób a efekty mnie satysfakcjonują :) Tutaj pytanie i prośba do Was. Możecie polecić jakieś programy do obróbki zdjęć? Najlepiej dla amatorów :P Z góry dziękuję ♥ 
__________________________________________________
A wy macie jakieś Potterowskie rzeczy? Pochwalcie się w komentarzach :)

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :)

16 komentarzy:

  1. Wyczuwam Potterhead ♥
    Piękny zmieniacz czasu, mogę zapytać gdzie go ,,zdobyłaś'' ?
    Muszę pochwalić też twoje zdjęcie, które są na prawdę warte uwagi.

    Zapraszam do siebie, gdzie dopiero zaczynam: melissa-mowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potterhead forever ♥
      A zmieniacz czasu zamówiłam na allegro ;)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia :) Ja osobiście nie jestem Potterhead :D
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku <3 chce taki zmieniacz czasu :D

    http://filligranowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, pomimo ,że za bardzo za Harrym Potterem nie przepadam :) Wiem, jestem jedyną osobą ,która nie lubi tego filmu :D

    Pozdawiam ;)
    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Soft and beauty, i like!
    Kiss
    www.beatrizcouto.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, śliczne wisiorki i zdjęcia! ♥ ♥
    Jeśli chodzi o programy do obróbki zdjęć dla amatorów to ja mogę Ci polecić PicsArt - jest to aplikacja z mnóstwem opcji na androida. ;)

    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a nice jewelry!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wisiorki! Ja uwielbiam Harrego, ale miłością darzę Władcę Pierścieni i mam wisiorek taki jak Arweny. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna biżuteria,kocham Harrego <3
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com
    maj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post ! Super biżuteria :)
    Zapraszam do siebie :) http://fashionattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic