niedziela, 25 października 2015

Piosenka tygodnia

Piosenką tygodnia jest "Biegnijmy" Dawida Kwiatkowskiego.
Dlaczego właśnie ona? Wybrałam  ją głównie ze względu na tekst. Oczywiście muzyka też jest świetna, wpada w ucho i potem ciężko się od niej uwolnić ;p. Wiem co teraz sobie myślicie "Po co biec skoro mamy czas? Wtf to bez sensu" Tak.. też tak myślałam w 2013. Dopiero po czasie zrozumiałam o co w tym chodzi. "Biegnijmy przecież jeszcze mamy czas" Tu chodzi o bieg po marzenia. O walkę. Walczmy o Nasze marzenia póki jesteśmy młodzi, póki mamy na to siłę, zdrowie, chęci. Nie poddawajmy się w tej walce. Pamiętajcie, że marzenia się spełniają. Czy moje wszystkie marzenia są spełnione? Nie. Jeszcze nie. Wierzę, że wszystkie się spełnią i Wy też uwierzcie. Marzenia się spełniają! Pamiętajcie o tym kochani :)




CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic