wtorek, 27 października 2015

"Mam rzekę dla duszy"

Hej :)
Przeglądałam dzisiaj moje wszystkie zdjęcia i zauważyłam, że mam bardzo dużo zdjęć.. tam dara dam... rzek! Uwielbiam fotografować martwą naturę ( tą żywą też ;p ), robić zdjęcia z różnych perspektyw. Wiadomo, nie znam się na tym, nie wiem też czy chcę rozwijać tą pasję na szersze horyzonty; być zawodowym fotografem, czy pasję pozostawić pasją, a zająć się czymś innym. Ale dosyć o mnie, zapraszam do oglądania i oceniania :)





Według Was jaka ilość zdjęć jest odpowiednia na jeden post? :)
____________________________________________________
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :)

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem, kazda pasje trzeba rozwijac :)
    Dzieki temu naprawde mozna sie fajnie realizowac :)
    Zdjecia sa calkiem niezle, piekne widoki - oby tak dalej !

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Co do ilości zdjęć myślę, że 5-6 zdjęć w poście jest w porządku. Niestety niektóre blogerki potrafią dodać ich z 20 i wtedy przewijanie nie ma końca../Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niebywałą pasję :)
    Ja też mam słabość do rzek, jezior, morza. Bardzo lubię na je patrzeń, a dobrze wykonane zdjęcia potrafią odwzorować ten klimat.

    Zapraszam na makijaż HALLOWEENOWY - http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/haloween-make-up-vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że masz taką pasję i ją rozwijasz:) Jak dla mnie odpowiednia ilość jest taka, jak u ciebie:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

by Heather - Land of Grafic